Skip to main content
  • system SMSBankNet

    system SMSBankNet

    Usługa SMS to sposób komunikacji z bankiem, dzięki któremu możesz skutecznie i wygodnie zarządzać Swoimi pieniędzmi w Banku poprzez szybką komunikację w postaci wiadomości SMS na Twoją komórkę.

    Usługa SMS to:

    • zawsze pełna i szybka informacja o operacjach na Twoim rachunku,
    • szerokie możliwości konfiguracji usługi,
    • proste i czytelne zasady korzystania z usługi.

    W ramach usługi SMS możesz korzystać z kilku form komunikacji z Bankiem.

    SMS - "pytanie do Banku" - W ramach tej usługi możesz w każdej chwili wysłać do Banku symbole pytań w formie SMS dotyczących Twoich rachunków. W ciągu kilku chwil otrzymasz SMS'a zwrotnego z odpowiedzią. Symbole otrzymasz u naszych pracowników.

    SMS - "promocja" - W ramach tej usługi możesz otrzymywać z Banku informacje o aktualnych promocjach oraz istotnych zmianach w ofercie produktowej Banku.

    SMS -  "hasło jednorazowe" - Usługa ta polega na pobieraniu haseł jednorazowych służących do dokonywania operacji na koncie przez Internet w formie wiadomości SMS zamiast tradycyjnych list papierowych. Usługę należy aktywować w placówce Banku. To o wiele wygodniejsza rozliczeń. Jeśli korzystasz z tej usługi i zmieniłeś nr telefonu -pamiętaj, aby nas o tym niezwłocznie poinformować.

    SMS -  "saldo" - To usługa ciesząca się największą popularnością wśród naszych klientów. Wówczas Bank automatycznie przypomni Ci o ważnych zmianach na Twoim koncie. W tym pakiecie dostępne są 4 opcje:

    Opcja 1 SMS: otrzymane wpłaty - Bank wyśle wiadomość SMS po każdym wpływie na rachunek z kwotą dostępnych środków. Możesz określić minimalną kwotę poniżej której SMS nie będzie wysyłany.

    Opcja 2 SMS: zmiana salda - Bank wyśle wiadomość SMS po każdej zmianie salda wraz z dostępnymi środkami. Możesz określić minimalną kwotę poniżej której SMS nie będzie wysyłany.

    Opcja 3 SMS: saldo na początek dnia - Bank wyśle wiadomość SMS z kwotą salda na początek dnia. SMS zostanie wysłany tylko wtedy, gdy saldo ulegnie zmianie. Podana kwota wyraża dostępne środki.

    Opcja 4 SMS: saldo codziennie - Bank wyśle wiadomość SMS z kwotą salda codziennie o wybranej przez Ciebie godzinie. SMS zostanie wysłany niezależnie czy saldo uległo zmianie czy też nie.

    SMS - "rata" - Bank wyśle wiadomość SMS - przypomnienie o terminie spłaty raty.

    SMS - "debet" - Bank wyśle wiadomość SMS z informacją o przekroczeniu dopuszczalnego limitu wolnych środków.

    Informacje dodatkowe:

    Warunkiem korzystania z Usługi SMS jest złożenie w Banku prowadzącym rachunek pisemnej dyspozycji.

    Bank rozpocznie wysyłanie SMS najpóźniej od drugiego dnia roboczego od daty złożenia dyspozycji.

    Dostęp do Usługi SMS autoryzowany jest numerem klienta oraz numerem PIN.

    Likwidacja rachunku jest równoznaczna z rezygnacją z usługi SMS.

    Opłaty i prowizje:

    • Aktywacja lub rezygnacja z usługi SMS – 0,00 zł,
    • Zmiana numeru telefonu w ramach usługi SMS – 3,00 zł,
    • Opłaty za SMS -y:
    1. Usługa SMS "promocja" – 0,00 zł/sms,
    2. Usługa SMS "pytanie do Banku" – 0,35 zł/sms,
    3. Usługa SMS "hasła jednorazowe" – 0,00 zł/sms,
    4. Usługa SMS "saldo":
      • Opcja 1 SMS: otrzymane wpłaty – 0,35 zł/sms,
      • Opcja 2 SMS: zmiana salda – 0,35 zł/sms,
      • Opcja 3 SMS: saldo na początek dnia – 0,35 zł/sms,
      • Opcja 4 SMS: saldo codziennie – 8,00 zł/miesiąc.
    5. Usługa SMS "rata" - 0,35 zł/sms,
    6. Usługa SMS "debet" - 5,00 zł/miesiąc.

    Centrala Banku

    ul. Słowackiego 1
    06-300 Przasnysz

    Sekretariat tel. 029 / 752-33-00
    Sala obsługi klienta: (wew. 40, 41, 42, 43)
    Sprzedaż kredytów: (wew. 44, 45, 46, 47 )
    Informatyk: (wew. 35, 36, 37)
    Zespół finansowo-sprawozdawczy: (wew. 32, 33, 34)
    fax: 029 / 752 25 22
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:30 do 16:30

    Bankomat czynny: 24h


    ODDZIAŁ Przasnysz

    ul. Św. Stanisława Kostki 11
    Przasnysz

    Telefony:
    Sala obsługi Klienta: 29 / 756 40 50
    Sprzedaż kredytów: 29 / 756 40 53

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek – piątek:
    Od 8.30 do 16.30

    ODDZIAŁ Chorzele

    ul. Krótka 1
    Chorzele

    tel. 29 / 752 52 47

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek – Piątek:
    od 8.30 do 16.15

    ODDZIAŁ Jednorożec

    ul. Odrodzenia 14
    Jednorożec

    tel. 29 / 751 83 79

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek – Piątek
    od 7.30 do 15.15

    Bankomat czynny: 24h

    ODDZIAŁ Konopki

    ul. Kredytowa 6
    Konopki

    tel. 23 / 653 25 01

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek – Piątek
    od 7.30 do 15.15

    Bankomat czynny: 24h

    ODDZIAŁ Krasne

    ul. Mickiewicza 27
    Krasne

    tel. 23 / 671 00 13

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek – Piątek
    od 7.30 do 15.15

    Bankomat czynny: 24h

    ODDZIAŁ Krzynowłoga Mała

    ul. Przasnyska 1
    Krzynowłoga Mała

    tel. 29 / 751 27 29

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek – Piątek
    od 7.30 do 15.15

    Bankomat czynny: 24h

    PUNKT KASOWY w Spółdzielni Mieszkaniowej (Orlika 27)

    ul. Orlika 27
    Przasnysz

    tel. 29 / 752 20 64

    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek, Środa, Czwartek od 7.00 do 14.30,
    Wtorek: 7.00 - 16.00,
    Piątek: 7.00 - 13.30

    PUNKT KASOWY w Urzędzie Miasta w Przasnyszu

    ul. Jana Kilińskiego 2
    Przasnysz

    Godziny otwarcia:
    Wtorek od 9.15 do 16.30
    pozostałe dni tygodnia (oprócz sobót i niedziel): od 7.45 do 15.00